Nabór na wolne stanowisko pracy Podinspektor ds. płacowo-kadrowych
Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemkowie ul. 10 Lutego 7
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektor ds. płacowo - kadrowych
1. Wymagania niezbędne
-wykształcenie wyższe najlepiej ekonomiczne lub administracyjne,
- obywatelstwo polskie,
- nie karany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- cieszy się nieposzlakowana opinią, pełna zdolność do czynności prawnych,
- korzysta z pełni praw publicznych,
- znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych w tym programów kadrowo- płacowych,
- znajomość zagadnień z zakresu ustawy o pracownikach samorządowych, prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora.
2. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w kadrach i płacach lub w księgowości minimum 1 rok pracy,
- mile widziana praca lub staż w jednostkach samorządu terytorialnego,
- znajomość obsługi komputera (Word, Excel),
- mile widziana znajomość zagadnień finansowo- księgowych,
- umiejętności pracy w zespole,
- łatwość podejmowania decyzji,
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów,
3. Zakres zadań:
- prowadzenie kadr w Ośrodku Pomocy Społecznej w Przemkowie,
- naliczanie i sporządzanie list płac, prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników oraz pozostałe sprawy dotyczące płac,
- obsługa programu Płatnik, Sigid, GUS, sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS oraz prowadzenie rozliczeń z ZUS, US,
- prowadzenie spraw z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- prowadzenie zamówień publicznych do 30 000 Euro zgodnie z regulaminem obowiązującym w OPS,
- sprawdzanie i opisywanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym,
- sporządzanie poleceń księgowania,
- ochrona danych osobowych,
- inne zadania zlecone przez Kierownika Ośrodka.
Odpowiedzialność pracownika
1. Pracownik ponosi odpowiedzialność za całokształt spraw należących do powierzonych obowiązków i powierzone mienie.
2. Odpowiedzialność w jednakowym stopniu dotyczy realizacji powierzonych zadań, podejmowanych decyzji, inicjatywy wymaganej na powierzonym stanowisku pracy- za podjęte i niepodjęte zadania w sytuacjach tego wymagających.
3. Pracownik ponosi odpowiedzialność materialną za powierzone mienie oraz porządkową i dyscyplinarną określoną w kodeksie pracy, regulaminie pracy oraz w przepisach szczegółowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Przemkowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Praca na parterze w budynku OPS. Budynek z podjazdem dla osób niepełnosprawnych.
5. Wymagane dokumenty
- życiorys( CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- dokumenty poświadczające wykształcenie i posiadane uprawnienia,
- kserokopie świadectw pracy,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach przydatnych do pracy,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o stanie zdrowia,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie,
- w przypadku osób niepełnosprawnych kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty należy składać w kopercie osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Przemkowie lub na adres ul. 10 Lutego 7 ; 59-170 Przemków z dopiskiem ,,Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. kadrowo - płacowych” w terminie do dnia 14.12.2017 r. do godziny 09:00. W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dotarcia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.
Aplikacje niekompletne lub, które wpłyną do Ośrodka po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie o niekaralności.
Wybór kandydata dokona się poprzez weryfikację dokumentów, posiadane kwalifikacje i doświadczenie oraz rozmowę podczas której zostaną sprawdzone umiejętności kandydata.
Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Przemkowie.
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Przemkowie zaprosi kandydatów spełniających kryteria na rozmowy kwalifikacyjne, które odbędą się dnia 14.12.2017 r. od godz. 13.00
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka pomocy Społecznej, na stronie internetowej www.przemkow.naszops.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku Ośrodku Pomocy Społecznej w Przemkowie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2014 r., poz. 1182, ze zm.)
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej
mgr Elżbieta Kasprzak